Västerviks Fotbollsförening
Så många som möjligt - så länge som möjligt

VFF P12: Säsongsavslutning
2022-09-07 21:10

Hej,

fotbollssäsongen närmar sig slutet för den här gången.

18:e september spelar både Gula och Svarta laget sin sista match för säsongen. Efter det kör vi en lättare träning på tisdagen 20:e september och avslutar med en föräldramatch på träningen torsdag 22:e september.

Vi ledare har haft superkul med grabbarna under säsongen och hoppas alla kommer tillbaka till våren. Vi kommer inte att ha någon fotbollsträningen under vintern utan hänvisar till vintersporter/inomhussporter. Det är många i laget som spelar olika sådana sporter - vill ni föräldrar ha tips om vilka sporter som andra spelare i laget håller på med är det bara att fråga oss.

Hälsningar

Ledarna VFF P12