Ledarmanual

VFF-modellen är ledstjärnan för vår fotbollsverksamhet och Ledarmanualen ger information och innehåller de dokument som ni har användning för i ert ledaruppdrag i Västerviks Fotbollsförening. Se respektive kapitel i menyn ovan.

Vi  ser gärna att ni ledare med jämna mellanrum går in här och uppdaterar er kring rutiner och information.

I Västerviks Fotbollsförening verkar idag ca 80 ideella ledare och genom allas stora engagemang kan vi bedriva en omfattande och bra fotbollsverksamhet. Vi vill att denna ledarmanual ska vara ett stöd till er ledare, förenkla er ledarroll och bidra till att ert arbete med laget blir roligt och givande. Och har ni frågor eller ideér om något som behöver utvecklas kring ledarrollen så tveka inte att höra av er till oss!

Lycka till med ledaruppdraget i VFF!

Barn- och ungdomssektionen (BUS) i VFF

Kontakt: bus@vasterviksff.se