Fotboll för alla

Sammandrag 14 september på Karstorp

Rast och vila
Lite rast och vila efter den jobbiga multihall genomgången
På bilden ser vi till vänster Ledaren Thor för Grunden Bois till vänster om honom ser vi Magnus Fält som representerar Västerviks Fotboll för Alla till höger om honom sitter Jocke som är ordförande för Grunden Bois till höger om honom har vi representanten från Västerviks Kommun områdeschefen Tobias Lindvall till höger om honom ser vi Joakim Nyman representerar Västerviks FF.
Multihallens källare
När vi besökte multihallen som grunden bois har så hittade vi i källaren en skidanläggning

FFA,s Drömmar om en Multihall

Grunden Bois Ledare Thor

Grunden Bois Priser plus bilder

Grunden Bois spelar regler

Studiebesök i Göteborg Grunden Bois

FFA Inomhusträning
Här ser vi de laddade FFA spelarna väntande in ett utkast kanske vem vet eftersom nästan alla kollar mot linjen eller så får de direktiv från ledarna som sitter utanför plan.
FFA Inomhusträningsmatch

Även jag var med FFA spelarna när de spelade en tränings match.  Vart lite skadad under träningen typiskt känns de faktiskt.

Första möte med spelarna
Här står jag och berättar för de nykomna talangerna om FFA.
Kommunens trupp
Här ser vi Kommunens trupp mot FFA.
FFA trupp
Fotboll för Alla Truppen mot Kommunen.
Informationsmöte om Fotboll för alla
Detta är ledarna Mats Månsson och Magnus Fält som vi ser.
Informationsmöte del 2
Detta är idé makarna till Fotboll för Alla Tobias Lindvall och Joakim Nyman.